|

Monday, March 07, 2005

 
با سلام و درود به تمامی دوستان و کسانی که التفاتی به نوشته های کج و کوله من میاندازند
این مطالبی که من مینویسم بر جند دلیل امر به نوشتن میکند
یکی اینکه برای بهتر تعقل کردن باید فکر و اندیششه را روی کاغد و به طور عمومی به محلی اورد حقیقی که بتوان انها را جستجو حلاجی و حتی تحکیم کرد
و بعد برای زنده بودن برای زنده نگهداشتن خیلی چیزها باید اونها مکتوب باشند حتی اگر بی ارزش باشد از دید خیلی ها
و اما اخر برای خودم مینویسم برای دلم مینویسم برای اون مینویسم که با شمایی که نوشتید فرق داشته باشد حتی اکر این فکر ملول نتواند حرف عادلانه و عقلانی بزند شما ایا سعی کردید؟
مطلب امشب را با انفجاردر خوانده مطلبی در سایت شاید فلسفه دلیل بر نوشتن و فکر کردن در موردش کردم
همانطور که میدانیم و در کتب مقدس امده خدا بعد از افرینش ادم و حوا انها را در بهشت سکنی داد برای انها زندگی در ان سرزمین را اذن داد و به انها گوشزد کرد که از ان میوه ممنوع نخورند و برای انها حدی ایجاد کرد تا از ان حد تعدی نکنند
این مطلب را نگه دارید !
میدانیم که همانطور که اگر من بدی کنم اگر من خوبی کنم و اگر پدر و مادرم نیز از قوانیم خداوندی تخدی کنند فقط و فقط فاعل ان محکوم به جواب دادن و باز خوست شدن است نه من که فرزند انها هستم نه من که پدر و یا برزگتر انها هستم پس مجازات پس پژواک فقط برای تاصع کنند است و نه غیر

و اما در ادامه مطلب قبل که نصفه رها شد بگوییم که ادم و حوا به هزار یک دیل که من و شما چون در ان زمان غایب بودیم گول اون شیطان را خوردند و از اون سیب و بقولی انگور که غریب بر تمام از سیب نام برده میشود از ان ارم بیرون کردید شدند
پس خدا من و شما را هم به مکافات انها در امیخت وپس، خدا اگر از دید بالا و از حرفهای بالا را بواسطه اعتقاداتمان که زاییده دین است ادامه بدهیم خدا که میدانسته ادم و حوا کنجایش ان سرزمین را نداشته اند که چرا انها را به ان ارم برده بودند و بعد شما هم چند سوالی که در ذهنتان دارید از خودتان بپرسید تا بهتر جواب به فکرت خود دهید.
و اما سیب میوه بعشتی است تا میوه جنهمی که ما را تا این جا کشاند شما هم سیب دوست دارید ؟ برای بهشت ان و یا برای جهنمش؟
(دیوانه) عصاری

This page is powered by Blogger. Isn't yours?